Hasznos tanácsok a hírnév kezeléséhez
A vállalkozások a lehető legjobb hírnév megőrzésére törekszenek. Amikor a vállalkozását irányítja, elég könnyű hibát elkövetni a nyilvánosság előtt. Lehet egy rossz értékelés az interneten, vagy más pletyka is keringhet. Ha a nyilvánosság előtt van, mindig több lesz a gyűlölködő, de a hírnév kezelése fontos. Olvasson tovább, hogy megtudjon egy-két dolgot erről.
Ha webhelye nem szerepel az internetes keresés első néhány oldalán, lehet, hogy itt az ideje befektetni egy keresőoptimalizálásra szakosodott cégbe. Ez a cég a legújabb SEO-gyakorlatok alkalmazásával a honlapja minden egyes oldalát átveszi, és kulcsszavakat épít be az egészbe.
A legjobb módja a hírneve kezelésének egyszerűen az, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt mindenkinek, akivel kapcsolatba kerül. Ha mindenki elégedett, akkor csak pozitív dolgokat mondanak, vagy éppen semmit. A szájpropaganda a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Gondoskodjon róla, hogy soha senkinek ne legyen oka rosszat mondani Önnek.
Próbáljon meg egy olyan közösségi hálózatot használni, mint a LinkedIn, hogy segítse a hírnévkezelését. Ez a közösségi hálózat egy kicsit magasabbra tud rangsorolni, mint néhány másik. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis a keresőmotorok helyett a LinkedIn-en szeretnek szakmai szolgáltatásokat keresni.
Győződjön meg róla, hogy tudja, mi történik a világban, ami az Ön üzleti területét érinti. Ez segít fenntartani a jó hírnevét, mint olyan személy, aki naprakész és hasznos információkat nyújt. Szánjon néhány percet a napjából arra, hogy végezzen néhány internetes keresést, hogy naprakész információkhoz jusson a vállalatának iparágáról.
Figyeljen arra, hogy mit mond. Ez az online és offline interakciókra egyaránt vonatkozik. Kerülje az illegális tevékenységekről szóló beszélgetéseket vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is el akarja kerülni, hogy magát és vállalkozását olyan képekhez kössék, amelyek egyértelműek vagy nem megfelelőek. Emellett próbálja meg elkerülni, hogy bármi olyan negatív dolgot tegyen vagy mondjon, ami egy hírcsatornán megjelenik. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zónának tekinthetik.
Próbáljon meg az ügyfelei közelében maradni. Ha az ügyfelei gyakran látogatnak egy adott éttermet vagy más helyet, látogasson el oda gyakran. Így többet megtudhat róluk, és arról, hogy mit várnak el Öntől és vállalkozásától. Sokan jobban érzik magukat társasági környezetben, és nagyobb valószínűséggel lesznek nyitottak Önnel szemben.
Legyen profi, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az olyan internetes zsargon és szleng használatát, mint a LOL. Mindig legyen professzionális. Ugyanúgy reagáljon a megjegyzésekre, mint ahogyan azt tenné az ügyfeleivel egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.
Ahhoz, hogy üzleti hírneve jó úton induljon, tartsa egyszerűnek a márkaépítést. Használjon letisztult betűtípust és színpalettát. Győződjön meg róla, hogy logója egyszerű, és világosan kifejezi, hogy mivel foglalkozik és mit képvisel. Ezeknek az elemeknek minden vállalati anyagában működniük kell. Próbálja meg elkerülni, hogy összetett és bonyolult elemeket használjon a márkaépítésében.
A közösségi média lehet vállalkozása barátja vagy ellensége. Meg kell tanulnia, hogyan használhatja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan oldalakon, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan kezelje az ügyfelek aggályait, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznára válik vállalkozásának.
Az őszinte és megbízható üzleti kép fenntartása rendkívül fontos a növekedés szempontjából. Nem tud terjeszkedni, ha csalódást okoz az ügyfeleknek, vagy távol tartja őket, mert nem megfelelően kezeli üzleti hírnevét. Helyezze ezeket a tippeket, hogy bebetonozza a sikerét.
badacsony progpramok, szürkebarát, syrah, kéknyelvű, major étterem, zinzino com magyarul, borkóstoló, badacsony borászat