Webáruház cikk tippek, amelyeket bárki követhet

A webáruház cikk egy nagyszerű otthoni üzlet. Mivel a cikkek keresettek a webhelyekre való nagyobb forgalom irányítására, a jellegzetes webes jelenlét létrehozására és az új ügyfelek bevonására irányuló üzenet küldésére, egy egész iparág alakult ki a minőségi tartalom létrehozása és értékesítése körül. Több dolgot is tudnia kell, ha szeretne beszállni a cikk marketingbe. Ez a cikk segíthet az elindulásban.

Próbálja ki az ingyenesség használatát. Egy ügyfél mindig örül, ha valamit ingyen kap. Ha ezek az ingyen ajándékok az Ön logójával vannak ellátva, akkor ingyenes reklámként fog működni, amikor az ügyfele nyilvánosan használja. Tartsa ezt szem előtt, és ennek megfelelően válassza ki a termékeket.

Tartsa naprakészen a kulcsszavakat. A kutatás az elején nagyon fontos, de ne hagyja, hogy véget is érjen. Folytassa a kutatást folyamatosan, hogy megtalálja, mely kulcsszavak még mindig hasznosak az Ön számára. Ha az egyik kulcsszava már nem népszerű, de egy másik releváns kulcsszó trendi, cserélje ki őket!

Használjon SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha azok az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek rá, nagyobb valószínűséggel vásárolják meg azt, amit Ön árul. Ne vigye azonban túlzásba. Ha a cikkeit kulcsszavakkal tömi tele, az emberek számára természetellenesen lesz, a keresőmotorok pedig potenciális spamként fogják büntetni.

Alkalmazzon RSS feedet a webáruház cikk stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS feed a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja a feliratkozóknak, amint közzéteszi. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor leiratkozhatnak róla.

Ne írja meg a nagy amerikai regényt! Amikor az emberek információt keresnek az interneten, általában nem akarnak ezer szót elolvasni. Tanulja meg megfelelően szerkeszteni, hogy érdekesen, olvasmányosan, élénken közvetítse az üzeneteket. A 300-500 szavas cikkeket, amelyek tömören adják át az üzenetüket, az online olvasók értékelik!

Valahányszor új cikket tesz közzé, ügyeljen arra, hogy az tartalmazzon releváns linkeket néhány más cikkére. Ezzel több cikkét fogják elolvasni, és termékét vagy szolgáltatását nagyobb nyilvánosságot kap. Ez a fajta önreklámozás, a webáruház cikk egyik fő előnye.

A legfontosabb dolog, amit a cikkek marketingje során nem szabad elfelejtenie, hogy végső soron a tartalom minősége határozza meg a sikerét. Olyan információkat kínáljon olvasóinak, amelyeket valóban hasznosnak találnak. Ha csak önmagadat próbálja reklámozni vagy a figyelmet felhívni, az emberek végül csak el fognak pártolni.

Küldje el cikkeit könyvtároldalakra. A címjegyzékoldalak segíthetnek abban, hogy a cikkeit gyorsabban lássák, és növeljék az olvasók számát. A több olvasó több potenciális ügyfelet jelent. Kerülje, hogy ugyanazt a cikket különböző könyvtároldalakon használja, mivel a cikkek duplikált példányai negatívan befolyásolhatják az eredeti cikk keresőmotoros találati oldalának rangsorolását.

Hozzon létre lépéseket a cikkében, ha azt szeretné, hogy az olvasók teljes mértékben megértsék, hogy mit is szeretne tőlük. Ezeket elrejtheti a tartalmon belül, hogy ne úgy olvassák, mint egy hosszú utasításlistát, de fontos, hogy elmondja az olvasóinak, hogyan kell valamit tenniük, és ne csak azt, hogy valamit meg kell tenniük.

Tegye a cikk címébe a fő kulcsszavas kifejezést. Minden egyes cikkeinek a fő kulcsszava vagy kulcsszavai köré kell összpontosulnia. Ezeknek a kulcsszavaknak minden egyes cikkben is szerepelniük kell, a kapcsolódó kulcsszavakkal együtt. Ez segít abban, hogy a cikkeire felfigyeljenek a keresőmotorok, és a megfelelő olvasóknak juttassa el.

A webáruház cikkgel szép kis jövedelemre tehet szert, de mindenképpen tudnia kell, hogy milyen lépések és módszerek hasznosak a gyakorlatban. Akár professzionális webáruház cikket keres, akár "csináld magad" projektként szeretné megvalósítani, ezek a tippek útmutatást adhatnak.