Itt találhat nagyszerű tanácsokat a hírnév kezelésével kapcsolatban
Senki sem akar üzletet kötni olyan céggel, amelynek rossz hírneve van. Ezért olyan fontos, hogy jó hírnevét megőrizze. Vigyázzon a vállalkozására, és ez hosszútávon kifizetődő. Olvasson el néhány hasznos tippet arról, hogyan kell ezt megtenni.
Ha webhelye nem rangsorolódik az internetes keresés első oldalán, akkor ideje lenne befektetnie egy olyan cégbe, amely a keresőmotorok optimalizálására szakosodott. Ez a vállalat az Ön weboldalának minden egyes oldalát elolvassa, és kulcsszavakat épít be a SEO gyakorlatának legújabb felhasználásával.
Amikor a márkáddal kapcsolatos negatív tartalmakkal foglalkozol online, a legjobb védekezés jó reakció. Mindig tegyen meg mindent annak érdekében, hogy a nevére és márkájára pozitívan reagáljon, és a pozitív visszajelzésekre összpontosítson. Ez segíthet elfojtani minden negatívat, amit mondani lehet. Folyamatosan tegyen közzé új pozitív tartalmat a negatív visszajelzések leküzdése érdekében.
A hírnevének kezelésének legjobb módja az, ha mindenkinek kiváló ügyfélszolgálatot nyújt, akivel foglalkozik. Amikor mindenki boldog, csak pozitív dolgokat mond, vagy éppen semmit. A szájról szájra terjedő reklám a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Győződjön meg róla, hogy soha senkinek nincs oka elrontani az ön vállalkozását.
Győződjön meg arról, hogy legalább több üzleti weblap optimalizálva van a vállalkozás nevéhez. Azt szeretné, hogy a Google felismerje vállalkozása kezdőlapját, mint hiteles internetes webhelyet a vállalkozásáról. Azt akarja, hogy az Ön vállalkozása első számú keresési pozíciója legyen, ne pedig a második vagy a harmadik a Wikipedia cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy az Ön webhelye az első adatlap, amelyet valaki lát, amikor a Google-keresőbe írja.
Legyen naprakész az üzleti szektor szempontjából releváns hírekkel kapcsolatban. Így mindig hasznos információkat adhat az ügyfeleknek. Keressen naponta információkat a vállalatáról.
A jó hírnév megőrzése érdekében meg kell tanulnia, mikor kell válaszolnia. Ha negatív értékelése jelenik meg vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon privát és nyilvános választ adni rá. Próbáljon olyan megoldásokat kínálni, mint a visszatérítés. Ne próbáljon haragudni vagy hamisnak nevezni a véleményt, mert ettől rosszul nézhet ki.
Az online üzleti hírnevének javítása érdekében feltétlenül tegyen közzé sok tartalmat. Bár szinte lehetetlen teljesen eltávolítani a negatív tartalmat az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmat a kevésbé használt keresőmotorok találati oldalaira tolják. Ezért, ha a vállalat negatív megjegyzései visszakerülnek az eredmények ötödik vagy hatodik oldalára, akkor azokat nem olvassák olyan gyakran.
Örüljön jelenlegi ügyfeleinek, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ, hogy új ügyfeleket szerezzen be, és semmit sem tesz jelenlegi ügyfelei érdekében. Ez visszaeshet és az általános profit csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon visszatérő ügyfeleknek olyan ösztönzőket, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja vevőivel, hogy nagyra értékeli vállalkozásukat.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó nyilvánosságot fog kapni, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgethessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Szeretne üzletet kötni egy olyan céggel, amelynek szörnyű hírneve van? Az ügyfelek és az ügyfelek sem. Kezelje jól hírnevét, és tartsa vissza az ügyfeleket többért, és irányítsa barátaikat. Használja a fenti tippeket, hogy segítsen a megfelelő módon gondoskodni hírnevéről.