Cikk marketing nem olyan nehéz, mint amilyennek látszik

A vállalkozások egyre inkább az internetre támaszkodnak a reklámozásban. A hirdetések eljuttatása a weboldal látogatóihoz manapság elengedhetetlen minden sikeres online vállalkozás számára, és ez a cikkmarketing révén sokkal könnyebb, mint gondolná. Íme néhány tipp, ami segíthet Önnek.

Az internetes hirdetések során hatékony színsémákat kell használnia, mert a szín lehet minden, amivel felkeltheti a figyelmüket. Ha a színei jól áramlanak és jól összeillenek, hogy kellemes látványt nyújtsanak, az emberek hajlamosabbak lesznek megnézni a termékét. Ha a színei nem keverednek és összeütköznek, akkor az emberek el fogják kerülni a hirdetést.

Ha webhelye lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megjegyzéseket tegyenek a weboldalára, akkor használja a "no follow" link attribútumot. Amikor egy felhasználó spameket tesz közzé az Ön webhelyén, a webkúszók figyelmeztetést kapnak, hogy ne kövessék ezt a linket. Az ilyen rossz minőségű linkek árthatnak a hírnevének, és rossz benyomást kelthetnek az olvasókban.

Legyen bátor és erőteljes a szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban a saját véleményét mondja. Hogy még jobban befolyásolja őket, használjon erős megfogalmazásokat, hogy bizonyítsa az álláspontját. A legerőteljesebb szavakat vastagítsa ki, és használjon felsoroláspontokat, hogy a szemüket azokra a helyekre irányítsa, amelyekre a leginkább összpontosítani szeretné őket.

Ügyeljen arra, hogy minden egyes indexhez más-más cikket használjon. Cikkmarketing-stratégiája folytatásakor számos cikkindex áll az Ön rendelkezésére. Ha ugyanazt a cikket több száz könyvtárba küldöd el, azzal csak spammereknek tűnsz. A keresőmotorok is tisztában vannak ezzel a technikával, és büntetni fogják érte a rangsorolását.

Válassza ki a témáját a célközönsége alapján. A célpiacra való emlékezés a legjobb, amikor kiválasztja, hogy miről szeretne írni. Győződjön meg róla, hogy a választott téma nemcsak önt érdekeli, hanem azokat is, akiket a leginkább meg akar szólítani: az olvasóit.

Ellenőrizze és ellenőrizze újra és újra a cikkét a hibák tekintetében. Nem szeretné, hogy bármilyen hiba legyen a cikkeiben, legyen szó helyesírásról, nyelvtanról vagy formázásról. Ha a beküldéskor hagyja, hogy ezek a hibák átcsússzanak, sokat veszít a hitelességéből az olvasói szemében, akik máshol keresik majd a pontosságot.

Legyen zökkenőmentes a streaming. Minden cikk végén kellene lennie egy felhívásnak a cselekvésre, de sokszor ezek túlságosan is nyilvánvalóak. Cikkeinek közvetlenül a cselekvésre való felhívásba kell átfolynia anélkül, hogy olvasói észrevennék, hogy ez történik. Gyakorolja ezt addig, amíg természetessé nem válik.

Próbáljon meg minden egyes cikkben kiemelni egy problémát, és megoldást kínálni rá. Ha részletesen leír egy problémát, amellyel az olvasók küzdenek, majd megoldást kínál nekik, drámaian megnövelheti a cikk által generált leadek számát. Egy hasznos cikk azt is eredményezi, hogy több látogatója fog hivatkozni a cikkre.

Ahogy a fentiekben olvasta, számos olyan mód van, amelyre talán még soha nem gondolt, amikor a cikkek megírásáról és terjesztéséről van szó, a forgalom elcsábítása vagy webhelye népszerűsítése érdekében. Ha követni tudja ezeket a módszereket, akkor pillanatok alatt elkezdheti növelni vállalkozása méretét és profilját.